Wednesday 1 November 2017

60 sekundowe binarne opcje strategie to praca


Będzie to oficjalnie mój pierwszy temat na tym forum. Podążyłem za wieloma tropami, zrobiłem kilka komentarzy i postów. Najpierw pozwól mi podziękować i złożyć wyrazy szacunku Binary Options Edge, ta strona jest kopalnią złota, aby nauczyć się opcji binarnych. A następnie dziękuję Hubbie Hubbie, Randy'emu, Shamimowi, PG275 i Kaziemu (nie sądzę, że jest na tym forum). Ta strategia może być stara, może być wypróbowana i przetestowana, może nawet się nie udać, nie mam pojęcia , ale jest to coś, co przetestowałem nieco, i zacząłem handlować nim na rachunku demo dzisiaj z uczciwym sukcesem. Wiem, że jeden dzień handlu demo wcale nie jest wystarczający, ale chciałem podzielić się tym z Yall, może możesz z niego skorzystać. Jeśli nie, przepraszam, że zmarnowałem twój czas. Będę publikował zrzuty ekranowe i tak dalej, jak będę testować, ale jeśli ktoś ma ochotę pomóc, aby to lepiej lub lepiej dostroić, zrób to. Nie jestem profesjonalistą w Bins, przez ostatnie 2-3 lata walczyłem o zyski i straciłem sporo z powodu oszustw, robotów i po prostu głupiego i emocjonalnego handlu. Ale wciąż mam nadzieję, że pewnego dnia to poprawię. Mam nadzieję, że prędzej niż później. Badałem i próbowałem niektórych statystyk BB, Breakthroughów, Strat Waterfall i Mr. Kazis Alpha Logic oraz Shamims Logic. I zacząłem widzieć pewne rzeczy, i dlatego doszedłem do tego stanu. Nie mam zbyt wiele czasu, aby handlować każdego dnia z powodu mojej pracy, więc szukałem czegoś, co mógłbym zrobić przez godzinę lub maksymalnie 2 i uzyskać przyzwoitą ilość transakcji. (Mój czas to GMT 2 we wszystkich moich zdjęciach), więc bez dalszych oprychów. Oto strata: Wskaźniki, których użyłem: Bollinger Band (20,2) xSR (Włącz tylko linie M1 i M5, wyłącz pozostałe) Kazi Clock aFerruFxMultiinfo-THV Średnia krocząca THV (okres 15) vCustom3 (Wykup 6 amp 8, Zasady są proste: 1. VCustom Alert przychodzi z informacją o wykupieniu 2. Sprawdź, czy łamie linię oporu xSR i zamyka się podczas zrywania linii. 3. Upewnij się, że trend jest dość silny. 4. Wykonaj wygaśnięcie 60 sekund Zadzwoń na następną świecę. (Opcjonalnie: Martingale w tym samym kierunku na 3 kroki, jeśli pierwszy handel przegrywa, pomnóż handel przez 2,31 dla następnego kroku, nie handluj więcej niż 3 krokami) (zaznaczyłem świece alarmowe żółtymi kropkowanymi liniami) 1. VCustom Alert zaczyna mówić: oversold 2. Sprawdź, czy łamie linię wsparcia xSR i zamyka się podczas łamania linii. 3. Upewnij się, że trend spadł dość mocno. 4. Wykonaj wygaśnięcie 60 sekund na następną świecę. (Opcjonalnie: Martingale w tym samym kierunku na 3 kroki, jeśli pierwszy handel przegrywa, pomnóż handel przez 2,31 dla następnego kroku, nie handluj więcej niż 3 kroki) (zaznaczyłem świece alarmowe żółtymi kropkowanymi liniami) Nadal próbuję się bawić z czy należy martingale, ponieważ bez niego wydaje się opłacalny, a emocje i stres mogą stać się problemem podczas walki. Ale kiedy walczę, próbuję dowiedzieć się, czy od razu wykonać następny krok, czy też poczekać na następną konfigurację. Oto moje wyniki z dzisiaj. Martingale na 3 kroki (wymiana natychmiast po stracie na świecy, niektóre z nich były bliskie i bardzo stresujące, a bankomat zamieniłem w krok 2): to jest wynik, jeśli dzisiaj nie używałem Martingale: użyłem go na EURUSD, AUDUSD oraz USDCAD (po prostu dlatego, że na Demo IQoption, te 3 mają najwyższą wypłatę w czasie, kiedy handlowałem) Oto arkusz Excela, którego użyłem w dzienniku: dropbox. urnal. xlsxdl0 Jeśli ktokolwiek może lub byłby skłonny do pomocy w testowaniu tego i ulepszaniu go, może pomóc w filtrowaniu złych transakcji lub po prostu jakiejkolwiek porady, byłbym bardzo wdzięczny. Obyś był błogosławiony w swojej podróży handlowej Załączone pliki w ten sposób W przeciwieństwie do Branly76 10 marca 2018 Tak, to właśnie dlatego wciąż się z tym bawię. Chcę zobaczyć, czy mogę jakoś filtrować to w taki sposób, że martingale nie jest konieczne. Lub po prostu można zmienić ustawienia martingale, aby były mniej, gdy zostanie trafiony. Bo tak to wygląda, to 50 prawie za trafienie, które jest złym zarządzaniem pieniędzmi. Już dzisiaj zaczęłam demo, więc mogę przetestować to. Analiza historyczna wygląda dobrze, ale wszyscy wiemy, że weryfikacja historyczna nie jest tak dokładna. I nice Martingale to seria 1-1-2-2-4-4-8-8-16-16-32-32-64-64 razy ilość bazowa. Po dwóch zwycięzcach z rzędu zaczynasz od początku. Wadą jest to, że Twoja podstawowa kwota powinna wynosić 0,1 twojego konta. Zaletą jest to, że nie ma znaczenia, gdzie jesteś w serii, dwóch zwycięzców z rzędu i osiągasz zysk. Dobrze zrobione Juan, to nie jest ryzykowne i twoje kroki MG są w porządku. Wystarczy rzucić to tam, możesz go użyć lub wyrzucić. Nie wezmę tego osobiście. Gdybym to handlował, chciałbym, żeby MG było trochę inaczej. Gdybym zgubił, nie miałbym MG tej samej konfiguracji, czekałbym na nową konfigurację do MG. W ten sposób chroni cię trochę przed wodospadami. Jednak rób to, z czym czujesz się dobrze. Dziękuję Randy, spróbuję tego. Rozważałem to również. Mniej stresujący i emocjonalny. Dziękuję za radę. Lubię to w odróżnieniu od juanvek 11 marca 2018 Zwykle opuszczam poniedziałki i piątki, aby handlować, ale ze względu na testy zdecydowałem się na dzisiejszy handel. Oto moje wyniki na dzisiaj: zobaczysz kilku zwycięzców, ale świeca jest w złym kierunku, a przegrana ze świecą we właściwym kierunku. Albo dostałem lepszy wpis, albo wszedłem za wcześnie lub za późno. Martingale (Nadal walczę o natychmiastową świecę po przegranym, w przyszłym tygodniu sprawdzę różnicę, jeśli poczekasz na następny zestaw przed martingale) Więc z 3 krokiem Martingale natychmiast po świecy po stracie. Osiągnąłem zysk 1415.08 z 1000 demo w zaledwie 2 dni (5 godzin handlu). Teraz jest wystarczająco dużo pieniędzy, aby przejąć 3 kolejne trafienia i nie stracić kapitału początkowego. Bez 3 Step Martingale: Żaden Martingale nie działał tak dobrze dzisiaj. Zrobiliśmy dużą stratę. Chcę to jakoś dostroić, aby zarówno martyngał, jak i martyngał były opłacalne. Wszelkie rady są mile widziane. Lubię to w przeciwieństwie do lalcara 11 marca 2018 Cześć juan, używasz trendu indi suposse, gdy wchodzisz na rynek, siła trendów wynosi 70 lub więcej, czy to prawda Wczoraj widziałem pewne transakcje i jest zbyt źle, jeśli trend indi wynosi 70 lub mniej , było dużo strat. Pozdrowienia podoba mi się to w przeciwieństwie do juanvek 11 Mar 2018 Hi juan, używasz trendu indi suposse, gdy wchodzisz na rynek, siła trendów wynosi 70 lub więcej, czy to prawda Wczoraj widziałem pewne transakcje i jest zbyt źle, jeśli trend indi wynosi 70 lub mniej, było dużo strat. Pozdrawiam Tak. Dzisiaj dzisiaj nie zwracałem na to uwagi. Prawdopodobnie dlatego, że non-martingale nie działało tak dobrze. Ale zauważyłem, że działa to o wiele lepiej, jeśli trend indi wynosi 70 plus, a kadłub porusza się w średniej z dopasowanym kolorem i trendem. Lubię to w przeciwieństwie do juanvek 14 marca 2018 Dla tych z Was, którzy śledzą ten wątek, oto moje wyniki na dzisiaj: Kilka rzeczy, które zauważyłem: Transakcje są bardziej stabilne, gdy Trend Indi pokazuje 70 w kierunku handlu. Kiedy świeca robi duży knot (większy niż świeca), raczej nie handluj. 3 krok Martingale (wziął natychmiast po utracie świecy, jeśli możesz zauważyć w akcji cenowej, że odwrócenie ma miejsce, handluj w przeciwnym kierunku lub raczej czekaj na następną konfigurację) Nie Martingale (wyniki były o wiele lepsze niż w piątek, przy użyciu trend indi pomaga filtrować złe transakcje): Będę Cię informował. Jak na razie, całkiem nieźle. Dzień 3 w ogólnym zysku zarówno na Martingale, jak i nie-Martingale Money Management. Lubię to w odróżnieniu od juanvek 15 marca 2018 Tak więc dzisiaj był niesamowity dzień na tę strategię. Gdyby nie głupi spóźniony wpis, to na dzień dzisiejszy byłby to 100 ITM (cena po prostu wzrosła po zamknięciu świecy, więc kiedy ją wziąłem, transakcja nieco się opóźniła w IQoption). Niemniej jednak był to wciąż szalenie dobry dzień. Oto wyniki: (Na tej parze zobaczysz spóźniony wpis) (Purpurowa strzałka nie jest prawidłowym handlem zgodnie z regułami.) Przypadkowo wskoczyłem na wymianę, bo gdy czekałem, aż zamknie się poza wsparciem, ktoś wezwał i mam rozproszony.) Oto moje wyniki: Z Martingale (Chociaż dzisiaj prawie nie było konieczne, z wyjątkiem tego jednego złego handlu, i postawiłem krok 2 handlu przypadkowo na kroku 1. Ale dostałem ITM) NIE MARTINGALE (To dzisiaj zrobiło się całkiem nieźle, obejrzałem wczoraj wyciąg z zeszłego tygodnia, więc dzisiaj po prostu zgarnęliśmy trochę dobrego zysku) Cóż, to koniec mojej sesji. Szczęśliwy handel dla wszystkich Więc dzisiaj był niesamowity dzień dla tej gry. Gdyby nie głupi spóźniony wpis, to na dzień dzisiejszy byłby to 100 ITM (cena po prostu wzrosła po zamknięciu świecy, więc kiedy ją wziąłem, transakcja nieco się opóźniła w IQoption). Niemniej jednak był to wciąż szalenie dobry dzień. Oto wyniki: (Na tej parze zobaczysz spóźniony wpis) (Purpurowa strzałka nie jest prawidłowym handlem zgodnie z regułami.) Przypadkowo wskoczyłem na wymianę, bo gdy czekałem, aż zamknie się poza wsparciem, ktoś wezwał i mam rozproszony.) Oto moje wyniki: Z Martingale (Chociaż dzisiaj prawie nie było konieczne, z wyjątkiem tego jednego złego handlu, i postawiłem krok 2 handlu przypadkowo na kroku 1. Ale dostałem ITM) NIE MARTINGALE (To dzisiaj zrobiło się całkiem nieźle, obejrzałem wczoraj wyciąg z zeszłego tygodnia, więc dzisiaj po prostu zgarnęliśmy trochę dobrego zysku) Cóż, to koniec mojej sesji. Szczęśliwy handel all60 Druga strategia binarna Opcja handlowa Tweet na Twitterze Wielu brokerów, z którymi rozmawialiśmy, niechętnie odnosi się do strategii 60 sekund. Zazwyczaj uważają, że 60-sekundowe transakcje są specyficznymi narzędziami, które binarni handlowcy mają do dyspozycji w celu odblokowania pewnych pozycji, które nie byłyby możliwe w dłuższych ramach czasowych. Zasadniczo 60-sekundowych transakcji można używać w połączeniu z innymi strategiami handlowymi w zależności od specyfiki monitorowanego rynku. Jedyne, co mają ze sobą wspólnego, to zdolność do wielokrotnego wykorzystywania zmian pozycji aktywów i dokonywania transakcji w pieniądzu w krótkim czasie między wahaniami. Jest to szczególnie przydatne w przypadku chwilowych zmian kierunku. To, co naprawdę odróżnia 60 sekund handlu od handlu w którymkolwiek z dłuższych przedziałów czasowych, to fakt, że pozycje mogą być podejmowane w czasach bardzo dużej niepewności. 60 sekund transakcji naprawdę przychodzi na siebie, gdy akcja ceny aktywów może być zbyt niepewna, aby bezpiecznie umieścić dłuższą pozycję. Dzieje się tak dlatego, że handlowcy binarni mogą wchodzić i wychodzić z handlu w czasie, w którym rynek reaguje i zaczynają się przemieszczać w drugą stronę. Kiedy te rodzaje transakcji są połączone z solidną strategią handlową i ściśle przestrzeganymi parametrami zarządzania ryzykiem, wyniki mogą być wyjątkowo opłacalne. Powyższy przykład to podręcznik 60-sekundowego handlu, który wymknąłby się kontroli przedsiębiorcy w dłuższej perspektywie czasowej. Rynek już od jakiegoś czasu się zmienia, a handlowcy nie mają pewności co do pozycji, które chcą zająć. Nie ma żadnych znaczących wydarzeń gospodarczych, więc niewiele dzieje się, by katalizować ruch. W tym przypadku przedsiębiorca nie opiera się na żadnych wskaźnikach technicznych, ponieważ akcja cenowa odbywa się zdecydowanie w ramach pasm. Niemniej jednak, gdy tylko rynek zacznie zajmować pozycję, przedsiębiorca zaczyna wielokrotnie umieszczać kolejne transakcje PUT. Odbywa się to do momentu, gdy cena wykonania stanie się nieatrakcyjna lub do momentu, gdy jedna z ostatnich transakcji wydaje się wahać wokół ceny wykonania (tzn. Wygląda na to, że straci). W tym przypadku 8 z 10 transakcji PUT zakończyło się w pieniądzu. 60 Druga opcja to jedna z wielkich zalet handlu opcjami binarnymi, ale należy je umieszczać ostrożnie i zawsze jako część szerszej strategii. Szybka informacja zwrotna, którą przekazują, może być bardzo uzależniająca i może prowadzić do nadmiernego rozszerzania się handlowców, nawet nie zdając sobie z tego sprawy. Jednak, gdy są używane w skupiony sposób, mogą być chirurgicznie precyzyjne i powinny być częścią każdego repertuaru binarnego tradera. znana również wśród profesjonalistów pod pseudonimem Moneymaker, jest doświadczonym maklerem giełdowym i przedsiębiorcą Forex. Promowanie i kierowanie nowymi przedsiębiorcami na rynku opcji binarnych to sposób, w jaki Nancys dziękowała branży, która pomogła jej zrealizować marzenia. 3 UWAGI Nancy, na początku myślałem, że masz coś, z twoim bardzo ciekawym i pomocnym artykułem na temat używania zespołów Bollinger. Pomyślałem także, że twój artykuł dotyczący 60-sekundowych opcji jest pomocny. Jednak nie mówisz, że podczas handlu Opcjami binarnymi (np. Z IQOption), broker WYGASUJE twoje zamówienie i zamknie cię OUT z pieniędzy, 70 procent czasu. Zrobiłem ponad 1000 (tak, ONE THOUSAND) transakcji z IQOption w ciągu 60 dni, używając tylko około 65 euro. Obserwowałem ruchy handlowe za pośrednictwem MT4 i użyłem twojego artykułu z Bollinger Bands, aby pomóc w handlu i korzystałem również z moich własnych metod (mam 10 lat doświadczenia w handlu). Zauważyłem, że NIEMOŻLIWE jest zatrzymanie zysku (chociaż wiele z moich transakcji znajdowało się w pieniądzu) w opcji krótkoterminowej (60-sekundowej lub do 6-minutowej) opcji Turbo i tylko NAJWYŻSZEJ lepszej wydajności w transakcjach długoterminowych. W FAKTACH, z IQOption, stał się OOBOWIĄZNY, broker ściga twój handel i zaprogramował swoją platformę, aby upewnić się, że nie osiągasz zysku. Pozwalają ci wygrać około 30 razy, ale zabijają twoje transakcje pozostałe 70, upewniając się, że stracisz pieniądze. Twoja rada dotycząca 60-sekundowych opcji jest według mojej, doświadczonej opinii, receptą na gwarantowane straty dla każdego, kto próbuje handlować opcjami binarnymi, które są kolejnym przeklętym oszustwem ze strony marketerów i handlarzy bandytów. Drogi Pawle, nie mam powodu, aby wątpić w twoje doświadczenie ani w prawdziwość tego, co mówisz. Jednak proszę pozwolić mi zauważyć, że być może Twoja historia dowodzi, że nie jest to problem ze strategią, ale raczej z brokerem, który zdecydował się na handel. Strategie będą wykorzystywane tylko wtedy, gdy będą skutecznie wykonywane, tj. Jeśli pośrednik jest uczciwy i wiarygodny, a inwestorzy mogą realizować swoje strategie w sposób, w jaki chcą, bez przeszkód i przeszkód. Byłbym zainteresowany, gdybyś spróbował swoich sił z innym brokerem i miał takie same wyniki. Wydaje się, że wiesz, co robisz, więc może to byłby dobry pomysł, gdybyś zmienił brokera i spróbował ponownie. Powodzenia i mam nadzieję, że zyski wkrótce nadejdą. Nancy Próbuję znaleźć bardzo dobre źródło sygnałów. A może to wykresy, które muszę dokładniej śledzić, jak na arenie 60 sekund. Czy masz jakieś sugestie, które mogą mi pomóc. Dziękując Keith60 Second Binary Options 60-sekundowe opcje binarne są przeznaczone dla handlowców, którzy chcą być bardzo aktywni na rynku i szybko widzieć wyniki. Ponieważ opcje te wygasają w ciągu jednej minuty, możesz wykonać setki transakcji dziennie. Podobnie jak w przypadku tradycyjnych opcji binarnych, jeśli uważasz, że aktywa będą wyższe niż obecna cena za 60 sekund, kupisz opcję kupna. Jeśli uważasz, że aktywa będą niższe niż obecna cena za 60 sekund, kupisz opcję sprzedaży. Prawidłowa ocena zapewni ci ustaloną z góry wypłatę, zwykle od 60 do 70 na pieniądze, którymi handlujesz (plus otrzymujesz pieniądze, które umieściłeś na swoim zwrocie). Wybierz źle, a stracisz kwotę, którą umieściłeś w handlu. 60 sekund rozpoczyna się od momentu, kiedy zajmujesz się handlem. Więc jeśli dokonasz transakcji o 9:45:15, twoja opcja binarna wygasa o 9:46:15, 60 sekund później. Rysunek 1. 60 sekund opcji binarnych Rysunek 1 pokazuje zrzut ekranu z około 60 sekund opcji binarnych. Wypłata wynosi w tym przypadku 67, a Cena docelowa jest ceną bieżącą. You8217d kliknij 8220High8221 lub 8220Low8221 (nie pokazano), co jest równoznaczne z wybraniem Call lub Put, jeśli uważasz, że stawka będzie powyżej ceny docelowej w 60 sekund. 60 sekund zaczyna się, gdy tylko zablokujesz swój handel. Często pośrednik zapewni również inne krótkoterminowe wygaśnięcia. W takim przypadku, po kliknięciu menu rozwijanego można także wybrać 60 sekund, 120 sekund lub 300 sekund. Handluj 60 sekundami opcji binarnych z tymi brokerami Zalety Główną zaletą jest to, że możesz w zasadzie handlować tak, jak chcesz. Teoretycznie możesz dokonywać transakcji co kilka sekund lub w zasadzie tak szybko, jak tylko możesz kliknąć myszą. Pozwala to wykorzystać wszelkie krótkoterminowe okazje, które możesz zobaczyć, bez konieczności martwienia się o czas wygaśnięcia, który odpowiada Twoim ramom czasowym. Po prostu kliknij, aby kupić put lub zadzwoń i poczekaj 60 sekund. Wymieniaj wiele aktywów i możesz mieć jednocześnie wiele transakcji, wszystkie wygasają w bardzo krótkim czasie. Z perspektywy handlu 60-sekundowe opcje binarne pozwalają efektywnie korzystać z silnych ruchów rynkowych. Jeśli na przykład EURUSD ma bardzo mocny poranek, a Ty nadal potrzebujesz czasu na wejście, szanse na to, że EURUSD będzie nadal silny za 60 sekund. Dlatego te opcje pozwalają wskoczyć w płynność rynku i szybko wycofać się z handlu, zanim nastąpi istotne odwrócenie. Powiedział, że nadal będziesz potrzebował umiejętności, aby określić, kiedy siła może słabnąć, ostrzegając, że czas się wycofać. Pozwala to wykorzystać każdą możliwą okazję i potencjalnie zdobyć duże, codzienne zyski. Wady Chociaż możesz handlować dużo w ciągu jednego dnia z 60-sekundowymi opcjami binarnymi i potencjalnie zarobić dużo pieniędzy, możesz także bardzo dużo stracić. 8220Over-trading8221 jest popularny wśród nowych handlowców, którzy chcą spróbować złapać każdy ruch na rynku, ale nie są to prawdopodobnie zbyt wysokie prawdopodobieństwo, aby wygrać. Dobre konfiguracje często wymagają czasu, aby rozwinąć się, dlatego dzięki 60-sekundowym opcjom binarnym możesz być rozpraszany przez przeciętne lub kiepskie ustawienia handlowe, brakuje dobrych. Wypłaty w 60-sekundowych opcjach binarnych są również ogólnie niższe niż w przypadku innych, bardziej tradycyjnych typów opcji binarnych, w obszarze 60. Oznacza to, że podczas handlu musisz mieć bardzo wysoką stawkę wygranej. Jeśli stracisz 100 kapitału, na którym przegrywasz, a wygrasz tylko 67 (na przykład) na zwycięzców, musisz wygrać 6 z 10 transakcji, aby uzyskać breakeven (niewielki zysk w tym przypadku). Ostateczne 60-sekundowe opcje binarne dostarczają mnóstwo potencjału i zapewniają sposób na wykorzystanie szans krótkoterminowych. Najlepiej byłoby, gdyby 60 sekund opcji binarnych służyło tylko do tego, aby uzyskać szansę krótkoterminową o dużym prawdopodobieństwie. Istnieje duże ryzyko nadmiernego handlu tego typu opcjami binarnymi, ponieważ istnieje możliwość natychmiastowej gratyfikacji, lub jeśli stracisz potencjał 8220revenge trading8221, w której próbujesz odzyskać straty. Zazwyczaj kończy się to dobrze. Niższe wypłaty również sygnalizują, że te opcje powinny być używane oszczędnie. W dłuższej perspektywie musisz wygrać około 6 z 10 transakcji, aby przejść na emeryturę. Aby uzyskać przyzwoity zysk, Twoja stawka wygranej musi być wyższa. Jest to trudne, jeśli przehandlujesz lub handlusz przeciętnymi ustawieniami. Podobnie jak w przypadku każdego handlu, ustawienia jakości handlu nad ilością.

No comments:

Post a Comment