Wednesday 27 December 2017

Forex volatility indicator mq4


Wskaźniki zmienności rynku Forex Wskaźniki zmienności pokazują wielkość i wielkość wahań cen. Na każdym rynku występują okresy dużej zmienności (wysoka intensywność) i niskiej zmienności (niskie natężenie). Okresy te pojawiają się falami: niska zmienność zostaje zastąpiona przez rosnącą zmienność, natomiast po okresie dużej zmienności nadchodzi okres niskiej lotności i tak dalej. Wskaźniki zmienności mierzą intensywność wahań cen, zapewniając wgląd w poziom aktywności rynkowej. Wskaźniki zmienności rynku Forex: metodologia stosowania wskaźników zmienności Niska zmienność sugeruje bardzo niewielkie zainteresowanie ceną, ale jednocześnie przypomina, że ​​rynek odpoczywa przed nowym dużym posunięciem. Okresy o niskiej niestabilności są używane do konfigurowania transakcji breakout. Na przykład, gdy pasma wskaźnika Bollingera są ściśnięte, inwestorzy na rynku Forex przewidują wybuchową drogę przebicia poza limitem pasm. Zasada jest jedna: zmiana zmienności prowadzi do zmiany ceny. Inną kwestią, którą należy pamiętać o zmienności, jest to, że choć niska zmienność może utrzymywać się przez dłuższy czas, wysoka niestabilność nie jest tak trwała i często znika znacznie wcześniej. MetaTrader 4 - Wskaźniki Volatility. mq4 - wskaźnik dla MetaTrader 4 Prosty wskaźnik, który oblicza zmienność pewnej pary walut (lub innego zabezpieczenia dostępnego w terminalu). Zmienność obliczana jest w punktach dla wysokich i niskich cen (nie dla otwartych i zamkniętych). Bieżąca wartość poziomu zmienności jest podświetlona w lewym górnym rogu okna wskaźnika. Historyczną wartość poziomu można znaleźć, umieszczając kursor na wykresie zmienności. Wskaźnik oznacza zmianę: 1) okresu uśredniania. Istnieje 5 okresów domyślnie, tj. Zmienność symbolu jest uśredniana dla 5 okresów 2) ważnych poziomów. Na przykład czasami przydatne jest ustawienie poziomu zmienności pary, poniżej którego nie zaleca się wejścia na rynek (oznacza rynek płaski). Domyślne poziomy dla symboli ulotnych, takich jak GBPJPY, to 50, 100, 200, 300 i 400 punktów 3) rysowanie linii i kolorów wskaźnika. Objaśnienia i zalecenia: Zmienność oblicza się za pomocą prostej średniej jako sumy wysokich cen w okresie uśredniania minus suma niskich cen za ten sam okres, wyrażona w punktach: (IMA (wysoki, 5) - IMA (niski, 5) ) 100, gdzie Wysokie i Niskie są najwyższymi i najniższymi cenami dla okresu, odpowiednio, 5 to okres uśredniania (podany w powyższym wzorze, ponieważ został ustawiony domyślnie, ale można go zmieniać), 100 to przeniesienie uzyskaną wartość do punktów. Ta wartość zależy od ilości miejsc dziesiętnych w rozpatrywanym symbolu: 100 - dla cen takich jak 0.00 (wszystkie pary cytowane z JPY), 10000 - dla cen takich jak 0.0000 (większość par walutowych). Na tej podstawie liczba w nazwie wskaźnika wskazuje liczbę miejsc dziesiętnych, co decyduje o zastosowaniu wskaźnika do jednego lub drugiego symbolu. Czasami jednak konieczne jest klasyfikowanie symboli według ich zmienności. Na przykład może zaistnieć konieczność wybrania w danym momencie najbardziej lub najmniej niestabilnego symbolu, aby zwiększyć efektywność operacyjną systemu transakcyjnego. W takim przypadku można użyć Volatility 3 pairs. mq4: W tym przypadku wskaźnik jest dostosowywany w celu określenia zmienności trzech par: GBPUSD, USDJPY, GBPJPY. Tak więc, niezależnie od tego, do jakiego wykresu go dołączasz, oblicza on zmienność tylko dla tych trzech par. Możesz jednak łatwo to zmienić, otwierając i edytując program w MetaEditor: Nie zapomnij wprowadzić odpowiednich zmian w górnej części kodu: Poza tym możesz również zwiększyć liczbę symboli do obliczenia zmienności dla. W tym celu należy dodać ilość buforów (ale nie więcej niż 8) i wprowadzić odpowiednie zmiany w kodzie. Seeking Volatility Indicator Dołączył do sierpnia 2008 Status: Bądź wdzięczny za wszelkie zyski 103 Posty Chciałbym znaleźć wskaźnik dla platformy MT4, która dałaby mi względną miarę zmienności dla pary walutowej. Staram się wstrzymywać transakcje, gdy zmienność maleje, i potrzebuję sposobu na zmierzenie tej zmienności w zmienności. Innymi słowy staram się uniknąć rąbnięcia. Jestem już świadomy ADX (średni wskaźnik ruchu kierunkowego) i BWI (szerokość pasma, tj. Wskaźnik Bollingera) i przetestowałem te i szukam czegoś, co jest bardziej reaktywne wobec zmian zmienności. Jeśli jesteś w stanie kierować mną w kierunku takiego wskaźnika, poza powyższymi dwoma, z pewnością doceniam pomoc. Mam nadzieję, że jest to odpowiednie forum dla tego pytania (ale wyobrażam sobie, że jeśli coś jest nie tak, ktoś zgłosi się na ochotnika, aby mnie wyprostować - LOL). Z góry dziękuję za wszelką pomoc, Rich Dołączył w sierpniu 2009 Status: Członek 155 Posty Chciałbym znaleźć wskaźnik dla platformy MT4, która dałaby mi względną miarę zmienności dla pary walutowej. Staram się wstrzymywać transakcje, gdy zmienność maleje, i potrzebuję sposobu na zmierzenie tej zmienności w zmienności. W innych. Sposób, w jaki mierzę zmienność, ma miejsce, gdy para ma małe pręty, a zmienność jest niska, gdy pręty są większe, zmienność jest wysoka. Łatwym sposobem, aby to zobaczyć, jest oglądanie głośności. Gdy występuje mała lotność, pręty objętości są małe i vica versa. Zazwyczaj, z reguły, zmienność jest dość niska między południem a północą (EST), a zmienność gwałtownie wzrasta między północą a południem (EST). Daj mi znać, jeśli znajdziesz sposób na zyski z handlu, gdy zmienność jest wyższa. Mam nadzieję że to pomoże. Dzięki za odpowiedź w końcu - mam na myśli wreszcie, dzięki za odpowiedź. Och, strzelajcie, oboje brzmią źle, ale wiecie, co próbuję powiedzieć. Mój problem z używaniem prętów polega na tym, że zajmują one względne fragmenty ekranu ze względu na automatyczne skalowanie platformy MT4 i bardzo łatwo jest błędnie ocenić, czym jest pasek kwotowania lub pasek kwotowy, gdy przechodzisz z jednej currpair na drugą. Dzięki, fguru, za mq4. Na pewno spróbuję. Ale problemem z użyciem wskaźnika wolumenu na rynku Forex jest to, że bez centralnej izby rozliczeniowej transakcji. W rzeczywistości dane dotyczące wolumenu nie wprowadzają w błąd, ponieważ mierzą wielkość zmian cen na pasek. Centralna izba rozliczeniowa nie jest konieczna. Uważam, że jest to bardzo niezawodny sposób mierzenia zmian zmienności. Wraz ze spadkiem cen na pasek spada zainteresowanie rynkiem. Właśnie dlatego słupki głośności są zwykle dość małe między południem a północą (EST), ponieważ obecnie nikt tak naprawdę nie ma zainteresowania. Prawdziwe pytanie brzmi: w jaki sposób zamierzasz czerpać zyski z handlu, gdy zmienność jest wyższa. Żałuję, że nie było tak proste, aby ułatwić osiągnięcie zysku, gdy zmienność jest wyższa. Wszelkie pomysły, które faktycznie odkryłem, sprawiają, że większość nowych rzeczy w geewizmie. cóż, szczerze mówiąc, ssać. Nie zrozumcie mnie źle, dobrze jest wiedzieć, że tam są i wierzę, że to część procesu uczenia się. Przeszedłem przez fazę dołączania jakiejkolwiek nowej rzeczy do mojego wykresu i wypróbowywania go, aby sprawdzić, czy to mnie nie dotyczy. Bardzo niewielu faktycznie to zrobiło, ale jestem raczej prostym facetem. Cóż, tak mi się wydaje, słusznie. Po prostu wiedziałem, że kiedy rzuciłem w to, co uważałem za humorystyczne (poza linią, jeśli zechcesz) o gejowskim gadaniu, że ktoś potraktuje to jako poważne pragnienie znalezienia nowego gadżetu, który wymieni rynek na forexie. . I to jest problem na forum, na którym staramy się podać skrócony opis tego, co próbujemy wyrazić. Ale po prostu nie mogłem znaleźć emotikonowego emotikonu do umieszczenia po tym wpisie. Mea culpa. Stwierdziłem, że najlepsze wskaźniki są takie same standardowe, które są w mt4. Doceniam wysiłek, by rozwiać jeszcze jeden noob potrzeby znalezienia świętego wskaźnika graala, a w noobowym stylu ułożyć go na stosie, który jest już bezużyteczny. Nie mój styl ani moja intencja z tym wątkiem. Ale prawdopodobnie powinienem był wyjaśnić w moim pierwszym poście, kiedy stworzyłem ten wątek, że handlowałem rynkiem od końca 2003 roku i regularnie biorę od 300 do 500 pipsów tygodniowo. handlują głównie cztery dni tygodnia. Choć nie jest to najbardziej udany handlowiec na rynku Forex, wszystko jest w porządku. Z zapytaniem w tym wątku szukam sposobu na ulepszenie (lub dalsze ulepszenie) już dość udanej metody handlu. W szczególności zauważyłem, że kiedy H1 przestaje się modne i zaczyna osiągać zasięg, to normalne sygnały, które dostarczyły mi moje wejście, czasami kończą się tworzeniem handlu, który przechodzi w fazę, która nie przynosi korzyści konfiguracji handlu, która początkowo przewidywała bieg. W najgorszym przypadku mój post będzie hitem - scenariusz, który wielu z nas zna. Ta ewolucja do węższego zakresu prętów jest czasami trudna do wykrycia, gdy nie odwiedziliśmy wykresu currpair przez kilka godzin, a funkcja automatycznego modelowania w MT4 sprawiła, że ​​paski wyglądają na relatywnie większe, choć w węższym zakresie. W ten sposób oko oglądające pręty może nie zauważyć względnie ściślejszego zakresu. Tak więc szukam wskaźnika, który będzie monitorował tę sytuację dla mnie i da mi natychmiast rozpoznawalny sygnał, że zakres wysokich i niskich wartości znacznie się zmniejszył. Bollinger Band (BB) jest odrobinę za duży dla mnie, a wybrzuszenia odchylenia standardowego zniekształcają wskaźnik szerokości pasma (BWI), nie informując mnie, co chcę szybko zobaczyć. Odrzucam jednak uwagę na temat fangled thingamabobs, że nikt oprócz niewielkich detalicznych handlowców na forum nie stosuje się (również bez obrazy dla nikogo) w odpowiedzi na moje oryginalne ogłoszenie. Zgodnie z tym tokiem rozumowania nie osiągnięto żadnego postępu w handlu technicznym, a Williams, Bollinger, Donchian i Wilder nigdy nie wyprodukowaliby i nie ulepszyli wskaźników, z których tysiące handlowców z powodzeniem korzystają i polegają dziś. Czy ktoś mógłby poważnie zasugerować, że każdy postęp w handlu technicznym został opracowany i dopracowany, a my jesteśmy już w epoce innowacji i tworzenia. Osobiście zdecydowanie odrzucam ten pomysł. Aby wrócić do tematu, próbuję ustalić, czy ktokolwiek zakodował obiektywny wskaźnik, który dokładnie zmierzyłby szybko zawężający się zakres na H1. Aby odnieść się do mojego wcześniejszego postu (7) Jak myślę dalej o tym, jedna rzecz, która działałaby, byłaby albo wskaźnikiem zasięgu, który mierzyłby huśtawki do niskich huśtawek i odczytał je jako liniowy wykres albo histogram. Innym byłoby coś, co zmierzyłoby odległości między fraktalnymi górnymi poziomami a niskimi fraktali i odczytane z wartością liczbową w zakresie. Naprzód i w górę Cóż, CodeMeister, możesz mieć rację, ale jestem skłonny zapytać i zobaczyć, co się rozwija. Zawsze byłem zdumiony tym, czego nauczyłem się od innych, którzy, jak twierdzili niektórzy, nie wiedzieli zbyt wiele. To wszystko przemiał do młyna. Ponieważ sugerujesz, że jest gdzieś lepiej zadać to pytanie, być może mógłbyś mnie poinformować, gdzie to może być. Uważam, że idee w wątkach systemów transakcyjnych i dyskusji handlowych są czasami innowacyjne, a opinie są zazwyczaj dobrze poinformowane i inteligentne. Chciałbym także dołączyć do wielu webinarów sponsorowanych przez brokerów i handlowców i zadać mi tam moje pytanie. Oni są tymi, którzy mają wgląd i wiedzę. OK. Ponieważ obraz mówi się, że jest wart tysiąca słów (lub jest to 10 000), polegam na zrzucie ekranu, aby uzyskać mój punkt przekreślenia (kliknij załączony plik GIF). W tej ujęciu EU (EURUSD) H1 od dzisiaj, ta currpair podniosła się, powodując, że BB wychodzi na swoje standardowe odchylenia 2,0. Następnie paski zmniejszyły się do zakresu około 37 pipsów (pierwsza czerwona strzałka). Ale jeśli polegam na wskaźniku BWI (Bollinger Bandwidth Indicator), aby zmierzyć zmienność, gdy przyjdę obejrzeć tę currpair, BWI pokazuje mi przepustowość rzędu 298 pipsów (patrz ilustracja po prawej). Dla mnie jest to zbyt wolne - opóźnienie. Dopiero 11 godzin później BWI pokaże mi przepustowość 30p (druga czerwona strzałka). Szukam czegoś, co da mi szybszą wskazówkę, że zmienność (i zasięg) zniknęły. Z pewnością nie mogę użyć BB z ich poleganiem na zapadającym się odchyleniu standardowym. Załączony obraz (kliknij, aby powiększyć) Dołączył: lipiec 2017 Status: Wielkie nadzieje czynią świetnych mężczyzn 1,409 Posty Pecha z twoimi poszukiwaniami Jeśli nie, to chyba natknąłem się na Mark Whistlers Volatility Illuminated book (sprawdź wallstreetrockstarsmartmedia) i twierdzi, że ma falę masa ceny (wskaźnik), która mierzy zmienność od skali od 0 do 1, a także dostosowuje ustawienie odchylenia standardowego BB w celu uwzględnienia utraty danych w czasie 1,2 - 3,2 w zależności od ustawienia okresu, zmieniając go w wskaźnik wyprzedzający, a nie opóźniający. Nadal studiuję jego wzmacniacz do książek, słuchając nagrań z jego seminariów zamieszczonych na stronie fxstreet (fxstreetsearchcontr. B-02287c7713b8). Sprawdź to i jeśli lepiej go zrozumiesz lub zdobędziesz coś ważnego jako bardziej doświadczony sprzedawca fx niż ja, napisz do mnie, ponieważ wciąż próbuję nauczyć się szat i zmoczyć stopy. Low Risk Low Stress High Reward Transakcje o wysokim prawdopodobieństwie Członkowie muszą mieć co najmniej 0 kuponów do umieszczenia w tym wątku. 1 podgląd inwestora Forex Factoryreg jest zarejestrowanym znakiem handlowym.

No comments:

Post a Comment